Grote Club Actie 2018

grote-club-actie

De Grote Club Actie jaargang 2018 is weer achter de rug. Rien Kruyt heeft geprobeerd om de jeugdleden t/m JO13 te stimuleren om deze keer zoveel mogelijk loten aan de vrouw/man te brengen.
Hij heeft ruim 200 boekjes bij de jeugdleden t/m de JO13 “uitgezet” en hij heeft er zegge en schrijve 36 terug ontvangen en dat vindt hij teleurstellend. En dat is het ook. Het kan ons namelijk een heel aardig bedrag opleveren voor de club.

Het aantal verkochte loten is 641. Rien had zelf op zeker 1000 verkochte loten gerekend en dat was gezien het aantal verkopers echt reëel, maar dat is helaas bij lange niet gehaald.

Een aantal jeugdspelers heeft erg hun best gedaan en die een flink aandeel in het aantal verkochte loten. Het grootste aantal loten is door Oscar Horgan van de JO10-2 verkocht, namelijk 51! Die gaan we belonen. Dan volgen er nog 4 die er meer dan 30 verkocht hebben en 2 van meer dan 20. Geweldig gedaan!
De andere 28 kids hebben ook hun best gedaan, al waren het er soms niet meer dan 4 of 5. Maar, alle kleine beetjes helpen. Nogmaals iedereen bedankt die hun best gedaan hebben om loten te verkopen.

Oh ja, in de kantine liggen er nog 50 losse loten, de we graag kwijt willen. Dus als u a.s.zaterdag/zondag aan de bar staat om iets te bestellen, gooi er dan nog even een extra 3 euro tegenaan om een lot kopen. Het geld kan in het bekende Kesbeke-blik op de bar. Bedankt!

Denkt u nou bij het lezen van dit stuk, ik wil Rien daar volgend jaar graag bij helpen en / of ik heb ideeën hoe het beter / anders kan? Aarzel dan niet en neem contact met hem op.