De grootste koekenbakker van Zwanenburg

De Zwanenburgse Koekenbakkers.

Vv Zwanenburg kan niet zonder haar vrijwilligers en veel vrijwilligers kunnen ook niet zonder de club. Zaterdagmiddag weer een mooi stukje vrijwilligerswerk. Vanaf 13.00u is de grootste koekenbakker van Zwanenburg te vinden bij de Albert Heijn. De vv  Zwanenburg vrijwilligers beginnen dan aan de verkoop van mini stroopwafels.  Deze verkoop levert gelijk weer sponsormunten op voor de club en daarmee komt de reparatie/vervanging van de dug outs elke dag dichter bij.

Natuurlijk willen onze vrijwilligers graag wat verkopen en een gezellig gesprek voeren met de bezoekers van de Dennenlaan en Albert Heijn in het bijzonder. Dus kom gerust zaterdagmiddag vanaf 13.00 uur langs en laat je waardering blijken voor deze vrijwilligers en deze Koekenbakkersactie.

Dus de boodschappen liever niet op vrijdag of zaterdagmorgen doen, maar gewoon lekker zaterdagmiddag. We zien jullie graag.

1 reactie