Oliebollentoernooi 2018

Na het grote succes van vorig jaar wordt ook dit jaar weer het Oliebollentoernooi georganiseerd. Op 29 december vindt het toernooi plaats. Een zaalvoetbaltoernooi voor jong en oud! Voor leden van vv Zwanenburg (inclusief leiders en teammanagers) maar ook voor ouders van kinderen die lid zijn van vv Zwanenburg. Het toernooi voor de jongste jeugd vindt ‘s ochtends plaats. De oudere jeugd speelt ‘s middags de wedstrijden. ‘s Avonds is er een toernooi voor de senioren (inclusief de JO19), dames en de veteranen. Het evenement wordt afgesloten met een DJ en een gezellige borrel.

De deelname voor de jeugd is kosteloos. De jeugd wordt ingedeeld in teams.

De senioren, veteranen (inclusief JO19), dames en veteranen schrijven zich als team in. Zij betalen € 50,00 per team. Daarvoor ontvangt men consumptiebonnen en een borrelhap!

Kijk voor meer informatie op de de evenementenpagina. Je kunt je daar ook inschrijven.