Team-samenstellingen Kesbeketoernooi 24 oktober

De inschrijvingen zijn binnen en we hebben willekeurig de teams samengesteld. Helaas konden wij vanwege de te geringe inschrijvingen geen leeftijdscategorie JO6-JO8 samenstellen. Vooral van de zijde van de JO6 en JO7 was de belangstelling minimaal. Slechts 9 aanmeldingen. Daarom hebben wij 8 teams van de leeftijdscategorie JO6-JO9 samengesteld. Het kon echt niet anders.

De groep JO6-JO9 begint om 13.00 uur en het einde is om 15.00 uur. Zorg er in ieder geval voor dat je zeker een half uur van te voren aanwezig bent! De groep JO10-JO13 begint om 15.00 uur en het einde is om ongveer 17.00 uur. Ook hier graag een half uur van te voren aanwezig zijn!

Natuurlijk krijgt iedere deelnemer een herinnering en het traditionele patatje. Ook hebben we voor de leden van het winnende team een heuse beker.

Ook een traditie, namelijk het geven van namen aan de teams. Alle teams krijgen een naam van een Kesebeke-produkt, die zoals iedereen weet, allemaal even lekker zijn!

Teamsamenstelling groep JO6-JO9

Chelsea Haring: Denzel van Ieperen, Lasse Verdonk, Milan van den Berg, Hidde de Jong, Finn de Vries en Lennon Bosma

Liverpool Salade: Devin Smit, Roan Hoeve, Levy van der Hoorn, Nizar Bouchtab, James Heres en Siem Hoeve

Heerenveense Smuluitjes: Tygo Jongbloed, Boudewijn IJisberg, Julian Breure, Liam Bosma, Alina Al-Fahmi en Adam ben Ayad

Barcelona Dwarsliggers: Lucas Horgan, Mauro Smits, Joshua Schoutsen, Jessy Hudepohl, Jack Louman en Mauro de Graaf

Twentse Zure Augurken: Jim Bosma, Jahrezo van Heiningen, Jack van Kampen, Mitchel Padt, Sylvie de Lange en Ali Dusdaz.

Zwolse Rolmopsen: Kevin Lui, Nika Bruinier, Nathan Wind, Qwincy van der Hoorn en Mikka Dolle

Ajax Amsterdamse Mix: Isaac Quinonez Ramirez, Jayden Geel, Sam Breure, Maud Heemskerk en Domien Smit

Milan Paprikamix: Floris Vestering, Chanel Grilo, Illias Lasfar, Michelle Volten en Jairo Verbrugge

Wat betreft groep JO10-JO13, hadden we genoeg inschrijvingen om de te splitsen in groep JO10-JO11 en JO12-JO13

Teamsamenstelling groep JO10-J011

Pekel Augurken: Mitchell Venema, Kenji Kok, Lucas Koster, Tex van der Star en Sam Koopman

Atjar Tjampoer: Bryan Luiten, Dimitri Elbertse, Archie Blake, Luca van Norde en Matija Jovanovic

Zure Bommen: Oscar Horgan. Ginairo Hartman, Imrane Hamdaoui en Lars Koenen

Wortel Salade: Youri Deussien, Justin Lui, Jeffrey Beek en Chadi Sabir

Zure Haring: Johan Versteeg, Roan Beekman, Tigran Saghatelyan en Alex Plomp

Teamsamenstelling groep JO12-JO13

Echte Amsterdamse Uien; Davey van der Wal, Wail Sabir, Bram Olsthoorn, Lleytan van Thal en Yoel van der Veen

Gele Komkommers: Giel Krijger, Thanasis Aloutzandis, Jehro Beekman, Emilio Kruiswijk en Lorenzo Windhoud

Piccallily: Jessey Leusink, Michel Kubis, Bram van der Kroon, Koen Kleef en Sem van Beem

Cornichons; Ryan Jongeneelen, Luwe Kamminga, Kick Hulsman, Jari Kleef en Jim Haaijer

Tenslotte: Het is een niet complete competitie, dat wil zeggen, dat de teams niet allemaal tegen elkaar spelen, maar gedeeltelijk. Dat kan niet anders vanwege de beperkte tijd (2 uur) .Anders zouden we een hele dag nodig gehad hebben. We vertellen het nu maar, om woensdag allerlei opmerkingen en vragen te vermijden.

Wij zien jullie a.s woensdag! Hopen op een beetje goed weer en veel belangstelling en oh ja, als er nog mensen die die af en toe een wedstrijdje willen fluiten…Er wordt op een kwart veld gespeeld, dus echt inspannend is het niet. Zoals het er nu naar uitziet, zullen er wedstrijden zonder scheidsrechter gespeeld moeten worden. We moeten de aanwezige scheidsrechters ook een keertje een ronde rust gunnen.

Marcel Kleef

Danielle Oedekerk