vv Zwanenburg 1

De vooruitblik voor 14 okt 2018

Vooruitblik

Competitieronde 4 staat er al weer aan te komen en opnieuw gaat het geen eenvoudige opgave worden om punten te behalen voor Zwanenburg. De tegenstander die zondag op bezoek komt is IVV. Koploper na 3 wedstrijden en volop op oorlogspad. Toch geeft de wedstrijd van afgelopen zondag ons vertrouwen dat de opgaande lijn er is. Maar op punten mogen we ook zondag eigenlijk niet rekenen.

De andere wedstrijden zijn ZSGO/WMS –Sporting Martinus. Martinus heeft alles nog gewonnen en ook de ploeg van ZSGO/WMS doet ook bovenin mee. Afgelopen zondag won de ploeg uit Amstelveen en leed ZSGO een nederlaag tegen IVV. VVH Velserbroek komt in het veld tegen Alliance’22 en dit wordt winst voor de bezoekers. Alliance verloor thuis van DCG en Velserbroek versloeg de Meer. Wedstrijd nummer 4 gaat tussen VSV en de Meer en het zou goed zijn als hier een gelijkspel gaat komen, waardoor de beide ploegen niet te ver weglopen uit de onderste regionen. VSV verloor zondag Van Diemen en de Meer kwam ook niet tot winst. Dan is er nog de strijd tussen Ouderkerk en HBC. Gezien de wedstrijd van zondag gaat HBC ook in Ouderkerk winnen. De ouderkerkers verloren van Real Sranang.

Ook is er nog DCG tegen Real Sranang. Dit wordt winst voor de bespelers van sportpark Ookmeer. Thuis is DCG altijd een bijzonder lastige tegenstander. De laatste match gaat tussen Bloemendaal en Diemen en voor de stand mag hier Diemen met de winst vertrekken.

Zondag dus allemaal om 14.00 aanwezig voor de klapper Zwanenburg – IVV met scheidsrechter dhr. H. Sio. En als pupil van de week Maud Heemskerk uit de JO 9-3

Blijf het team steunen !! en ik reken op veel supporters !