Toelichting contributie factuur 2018-2019

ClubCollect

U zult het allemaal al bemerkt hebben. We zijn vroeg dit jaar met het versturen van de contributiefactuur voor seizoen 2018-2019.

De reden hierachter is dat we bij aanvang van het nieuwe seizoen van alle leden de contributie willen hebben ontvangen. Dat is dus voor het begin van de trainingen (medio augustus) maar zeker voor aanvang van de beker- en/of reguliere competitie). Dit is ook zo toegelicht tijdens de Algemene Ledenvergadering van afgelopen jaar.

De zomervakantie begint medio juli en daarmee hebben alle leden nu ruim de tijd om dit overgemaakt te hebben aan vv Zwanenburg. De eerste vervaldatum is dan ook kort voor aanvang schoolvakantie bepaald.

We gaan er vanuit dat een ieder begrijpt dat de contributie moet zijn betaald voor je kan starten met trainen of spelen.

Wij wensen alle leden een hele fijne vakantie toe.