We need you! Vrijwilligers gezocht

vv Zwanenburg kan niet zonder vrijwilligers. Iedereen binnen de vereniging wordt gevraagd zijn of haar steentje bij te dragen. Recent heeft het bestuur een overzicht gemaakt van alle openstaande vacatures binnen de vereniging. Wellicht zit er een functie of een rol voor u bij of kent u iemand die dit heel goed en graag zou willen doen. Neem vooral contact met ons op als u meer informatie wil hebben wat de functie precies inhoudt en wat er verwacht wordt.

U kunt contact opnemen via email: vrijwilligers@vvzwanenburg.nl of neem contact op met Erik Smit (06-52327730). Uiteraard kunt u ook contact opnemen met één van de andere bestuursleden of met Hans Hopma van de Technische Commissie als u trainer of teammanager wilt worden.