Grote Clubactie 2019 het resultaat

De Grote Club Actie is alweer achter de rug. Ook dit jaar deed de vv Zwanenburg weer mee en wij hoopten met de opbrengst een nieuw scorebord aan te kunnen schaffen of althans een goed begin hiermee te maken, maar het resultaat viel zwaar tegen. Wij hadden 200 verkoopboekjes uitgezet onder de jeugdteams mini’s t/m de JO13. Ook deze keer hadden we om veiligheidsredenen weer voor verkoop via automatische incasso gekozen.
Na de verkoopperiode moesten de boekjes met de verkopen weer ingeleverd worden en dat ging moeizaam. Uiteindelijk stopte de teller bij 27 boekjes! Dat wil dus zeggen dat er ruim 130 boekjes niet ingeleverd zijn.
Wij hadden, gezien het aantal uitgegeven boekjes gerekend op ongeveer 1000 verkochte loten. Het eindresultaat is 488 loten.
Toch waren er ook dit jaar weer een paar giganten die vreselijk hun best hebben gedaan om zoveel mogelijk loten aan de vrouw/man te brengen.
De absolute verkoopkanjer is Denzel van Iperen die maar liefst 72 loten heeft verkocht en dat maakt meer dan 14 % van de totale verkoop uit. Denzel heeft dan ook de waardebon van 50 euro van Haverhals dik verdiend.
Andere verkoopkanjers zijn: Quinta Meijer ( 47 loten), Floris Vestering ( 36 loten) en Fabio Agostinho (33 loten). Zij krijgen in ieder geval een bal en een schoenentasje.
Best verkopend team is de JO8-1 met in totaal 127 verkochte loten door 3 verkopers!!!