Zwanenburg 1 en 2 starten in de bekercompetitie.

Zondag 1 september mochten team 1 en 2 beginnen met de wedstrijden voor de KNVB beker seizoen 2019-2020.

Zwanenburg 2 startte deze dag.. Een mix van 1 en 2 speelde tegen en bij SDZ en keerde met een 3-1 nederlaag terug naar Zwanenburg.

Zwanenburg 1 speelde eveneens met een mix van 1 en 2 uit bij HFC Heemstede. Dit team won met 4-1. Bij deze wedstrijd was uw recensent zelf aanwezig.

Maar veel valt hier niet over te schrijven. Het spel was slaapverwekkend. Of dat kwam door het niveau van de tegenstander of de motivatie van de spelers, heb ik niet kunnen achterhalen. De wedstrijd had zonder te overdrijven zeker in de dubbele cijfers moeten eindigen. Dat was niet het geval en dus kan rustig worden gesteld dat er niet echt aan klantenbinding werd gedaan.

Aanstaand weekend volgt de tweede ronde in deze poules van de KNVB beker.

Zwanenburg 1 komt zaterdag 7 september thuis in het veld tegen OSC. Aanvang 19.00 uur.

Zwanenburg 2 komt ook op eigen veld uit tegen Westfriezen 2 . Deze wedstrijd staat op de agenda voor zaterdag 7 september om 19.00 uur.