vv Zwanenburg ontvangt ruim € 6.500 van Schipholfonds

Subsidie Schipholfonds vv Zwanenburg

Afgelopen vrijdag heeft Rien Kruijt namens vv Zwanenburg een cheque ter waarde van € 6.530,67 in ontvangst mogen nemen. De vereniging is gezegend met een vrijwilliger als Rien. Overal ziet hij kansen voor onze club en zo ook heeft hij een subsidieaanvraag gedaan voor vv Zwanenburg bij het Schipholfonds. De subsidie dekt de kosten van de aanschaf van de nieuwe doeltjes en ander materiaal zoals ballen. De vereniging dankt het Schipholfonds voor de ter beschikking gesteld subsidie.

Wat doet het Schipholfonds?

Schipholfonds brengt onze omgeving sportief in beweging. Sporten is leuk. Sporten verbindt. Daarom wil het Schipholfonds sportief bewegen in de omgeving van onze luchthaven stimuleren. Zodat zoveel mogelijk mensen van sport en beweging kunnen genieten. Zo leveren zij een bijdrage aan gezondheid en vitaliteit, aan integratie en verbroedering.