De vooruitblik 5  –  Nu Power !

Vooruitblik

Na een weekje rust en bijkomen van de teleurstellingen, gaan we aanstaand weekend weer het veld in. Over ronde 4 is eigenlijk weinig te vertellen. Het resultaat van ons “vlaggenschip” was niet best en een aantal ploegen toont duidelijk vorm. De twee koplopers zijn WSV’30 en Egmond en kort achter deze twee clubs volgen De meteoor, RKEDO en Limmen. Daarna staat alles redelijk dicht bij elkaar en is de realiteit dat je met twee overwinningen ook zo weer middenin staat. Daar moeten we voorlopig maar op hopen.

De uitslagen van speelronde 4

VSV – SSA-SJO VV Egmond 0-5

RCZ – Sp. Krommenie 0-2

Koedijk – Zwanenburg 8-0

Limmen – Alcmaria Victrix 4-0

Alliance’22 – Hercules Zaandam 0-1

WSV’30 – RKEDO 2-2

Bergen – De Meteoor 1-3

Komend weekend is de wedstrijd tussen Egmond en De Meteoor de onbetwiste topper.  Ook de wedstrijd tussen Hercules Zaandam en Limmen wordt een spannend potje. Voor een aantal andere teams is het bijblijven of punten sprokkelen en vooral zorgen voor continuïteit. Zwanenburg speelt zondag dus een “rode lantaarn” duel en het is te hopen dat iedereen fit genoeg is en de pijntjes weg zijn.

Het complete programma voor speelronde 5 is:

Hercules Zaandam – Limmen 3

Alcmaria Victrix – Koedijk 2

Zwanenburg – RCZ 1

Sporting Krommenie – VSV 2

SSA-SJO VV Egmond – De Meteoor 3

WSV’30 – Bergen 1

RKEDO – Alliance’22 1

De wedstrijd van Zwanenburg tegen RCZ begint om 14.00 uur en de scheidsrechter is dhr. A. Essaghir. Het team van de week is deze keer de JO 12 -2 en we wensen ze een leuke middag en veel punten bij het “latje trap” spel.

Tot ziens op ons sportpark