Voor slechts €6 naar Telstar – TOP Oss

Op vrijdagavond 27 oktober speelt Telstar thuis tegen TOP Oss. Steun jij de Witte Leeuwen in het 711 Stadion?

Voor de thuiswedstrijd tegen TOP Oss op vrijdagavond 27 oktober a.s. om 20.00 uur zijn alle leden, coaches, ouders, verzorgers, supporters en andere familieleden van uitgenodigd om voor slechts € 6 de wedstrijd te bekijken. Het doel is iedereen een mooie voetbalavond te bezorgen en de binding met Telstar te vergroten want De Witte Leeuwen staan midden in de maatschappij, de club waar iedereen zich thuis voelt.

Via onderstaande link kan iedereen die geïnteresseerd is een kaartje voor slechts € 6 kopen voor de wedstrijd Telstar – TOP Oss.

Voer eerst de kortingscode in: SPORTSGENTELOSS (niet kopiëren maar invoeren). Klik op ‘noordzijde, kies het blauwe vlak en kies het aantal kaartjes.

Ticketshop Telstar (twelveticketing.eu)

Heel veel plezier aanstaande vrijdag.