Voor vijf piek naar Telstar – Jong Ajax

Op vrijdag avond 29 september speelt Telstar thuis tegen Jong Ajax. Steun jij de Witte Leeuwen in het 711 Stadion?

Club van de Week

Voor deze thuiswedstrijd tegen Jong Ajax op vrijdagavond 29 september a.s. om 20.00 uur zijn alle clubs uit de regio ‘Club van de Week’. Telstar wil iedereen een mooi seizoenbegin aanbieden. Dit betekent dat alle (jeugd)leden, ouders, verzorgers, supporters en andere familieleden voor slechts € 5 de wedstrijd op tribune ‘Noordzijde’ (vak S) de wedstrijd kunnen bekijken. Het doel is iedereen een mooie voetbalavond te bezorgen en de binding met Telstar te vergroten want De Witte Leeuwen staan middenin de maatschappij, de club waar iedereen zich thuis voelt.

Via onderstaande link kan iedereen die geïnteresseerd is een kaartje voor slechts € 5 kopen voor de wedstrijd Telstar – Jong Ajax. Dus hoop dat je het via groepsapps, website en alle socials wilt (laten) plaatsen/verspreiden.

Stap 1:

Stap 2:

Klik op de rode knop ‘’Koop tickets’’

Stap 3:

Voer bij kortingscode de wedstrijdcode in. Voor Telstar-Jong Ajax is dat SPORTSGENTELAJAX

Let op: op de mobiel moet je de kortingscode weer verbergen om dan de plattegrond te zien

Stap 4:

Kies op de plattegrond het aantal tickets en de plekken.

Stap 5:

Klik op de knop “ga naar betaling” en betaal alle tickets

Stap 6:

De tickets komen dan in de mailbox en kunnen gescand worden bij de ingang.