Nieuws Technische commissie

Kick-off 6 sept seizoen 2023/24

Kick-off meeting Message. Recycled paper note pinned on cork board. Concept Image

Goedemiddag ouders, teammanagers, trainers en toekomstige teammanagers,

Graag nodigen wij jullie allemaal van harte uit om op woensdag 6 sept 20u naar de kantine te komen.

Onder het genot van een drankje, willen wij jullie als nieuwe TC graag meenemen in een aantal zaken die van groot belang zijn als je de begeleiding van een jeugdteam komend seizoen op je neemt. Daarnaast willen dan ook duidelijk maken wat wij als club van je verwachten in deze rol maar vooral ook waar je met eventuele vragen terecht kunt het komende seizoen.

Dit is ook een gelegenheid om je mogelijk nog aan te melden voor een rol als teamanager daar er nog een aantal vacante plekken zijn, welke wij dan ook met jullie willen delen. Uiteraard geldt ook hiervoor dat je met het invullen van deze rollen de vrijwilligersbijdrage niet hoeft te betalen!!

Graag tot woensdag 6 sept om 20u.

Met vriendelijke groet,

Namens de TC