Technische commissie

Voorlopige indeling seizoen ’23/’24

Nog geen teamfoto

Dit is een oude pagina. De nieuwste indeling is te vinden op: https://www.vvzwanenburg.nl/2023/08/29/indeling-seizoen-23-24/

Beste Leden,

De afscheidnemende TC heeft de laatste weken nog heel hard gewerkt aan de voorlopige indeling voor aankomend seizoen, en hierbij plaatsen we deze alvast op de website.

Zoals elk jaar is er heel veel moeite gestoken in deze voorlopige indeling en zijn er veel gesprekken met trainers en teammanagers aan vooraf gegaan. Uiteindelijk is de indeling zo objectief mogelijk gemaakt met de filosofie van onze jeugdopleiding “Kanjers van Morgen” hoog in het vaandel. Hierbij trachten we in eerste instantie de spelers zoveel mogelijk op leeftijd en op passend niveau in te delen. Omdat voornamelijk dat laatste een indicatie is en dynamisch in de tijd, immers voornamelijk onze jeugdleden ontwikkelen zich continu, is en blijft dit een VOORLOPIGE INDELING. Aan het begin van aankomend seizoen kunnen en zullen er nog zaken wijzigen op basis van nieuwe inzichten, maar dit zal in overleg gaan. Tevens zal deze taak door de nieuwe TC worden gedaan. Daarom wensen de “oude” TC leden Jordy, Jordy en Mitch de nieuwe TC heel veel plezier en succes met de volgende fase van onze jeugdopleiding.

Voor nu wensen we iedereen alvast een fijn en mooi zomerreces.

Groeten van de TC