De vooruitblik 21 – Zelfinitiatief !!

Vooruitblik

Na een vrij paasweekend, mogen we weer verder. De vorige competitieronde was lekker voor Zwanenburg. Een heerlijke kleine overwinning op VSV en ook natuurlijk een beetje revanche. We blijven daarom lekker meedoen in deze competitie. Bij de andere uitslagen was de kleine overwinning van SVA Assendelft tegen RCZ opvallend. Ook het verlies van Swift bij WSV’30 was niet verwacht. Dat zelfde geldt voor het gelijkspel van Alliance tegen TABA. TOG boekte een kleine overwinning bij Ankaraspor. Een waarschuwing is de 4e opeenvolgende  winst van Sporting Krommenie.

Op paasmaandag was er voor VSV een inhaalwedstrijd tegen WSV’30. Deze wedstrijd was 12 maart afgelast vanwege het slechte weer. VSV heeft nu nog één wedstrijd in te halen en dat is de voortzetting van de gestaakte wedstrijd tegen Nieuw West United van 26 maart.

Deze wedstrijd gaat op 7 mei afgemaakt worden.

De volledige uitslagen van speelronde 19 zijn:

Zwanenburg – VSV 1-0

Nieuw West United – Sp. Krommenie 2-3

Ankaraspor – TOG 0-1

WSV’30 – Swift 4-2

Alliance’22 – TABA 2-2

RCZ – SVA Assendelft 0-1

Hercules Zaandam is vrij

Inhaalwedstrijd maandag 10 april VSV – WSV’30 5-2

De nieuwe competitieronde brengt voor Zwanenburg een wedstrijd uit tegen Sporting Krommenie. Thuis is er in november van het vorige jaar met 2-0 gewonnen. Op dit moment is de tegenstander echter in een betere vorm. De laatste 4 wedstrijden werden allemaal in winst omgezet. Dat gaat dus inhouden dat we zelf weer scherp en geconcentreerd naar Krommenie moeten en nu zelf het initiatief moeten nemen en laten zien om mee te blijven doen. uitgaan van de resultaten van andere ploegen is nooit te adviseren en levert over het algemeen weinig voordeel op. Dus gaan we met volle energie aan de slag.

Bij de andere wedstrijden is er weinig geks te verwachten. Er zijn veel makkelijke wedstrijden en de koploper is nu vrij. Maar een verrassing is natuurlijk altijd lekker.

Kortom we gaan het weer zien allemaal.

Het complete programma voor speelronde 20 en de voorspellingen zijn:

Swift – Ankaraspor 1

TOG – Nieuw West United 3

Sp. Krommenie – Zwanenburg 2

VSV – RCZ 1

Hercules Zaandam – Alliance’22 1

TABA – WSV’30 2

SVA Assendelft is vrij

Zondag weer een uitwedstrijd in de “ver van mijn bed show.” Deze keer gaan we naar Sporting Krommenie.

De wedstrijd begint om 14.00 u. en de scheidsrechter is dhr. R Dumont.

Sporting Krommenie is te vinden op Sportpark Provily, Marslaan 4 t/m 10, 1562 WB Krommenie.

Een verre reis, maar we rekenen op veel ondersteuning !!!!