De vooruitblik 15 – De eerste terugwedstrijd.

Vooruitblik

Een vrije zondag is soms best lekker. Even kijken naar Zwanenburg 2 of de warmte van de huiskamer verkiezen. Iedereen kon zelf een keuze maken. En misschien zijn er toch wel Zwanenburgers naar de wedstrijd tussen SV Assendelft en VSV geweest. In het verslag van het Haarlems Dagblad kwam naar voren dat het soms een pittige wedstrijd was, waar de emoties soms zorgden voor een ongezellige sfeer. Assendelft was opnieuw de gelukkige winnaar en VSV staat nu op 9 punten. De koploper heeft duidelijk de spirit van het winnen en strijden te pakken en het zal lastig worden om deze ploeg punten af te pakken.

De andere concurrenten van Zwanenburg, Swift en Hercules Zaandam, wonnen hun wedstrijd regulier en blijven goed meedoen in de groep van 4 volgers. WSV’30 kon verder eenvoudig afrekenen met Ankaraspor. TABA en TOG hielden elkaar in evenwicht en onze komende tegenstander Alliance’22 speelde gelijk tegen Nieuw West. Kortom dus weinig echte surprises.

De volledige uitslagen van speelronde 14 zijn:

WSV’30 – Ankaraspor 5-0

Alliance’22 – Nieuw West 1-1

SV Assendelft – VSV 1-0

Hercules Zaandam – Sp. Krommenie 2-1

TABA – TOG 1-1

RCZ – Swift 1-2

Zwanenburg is vrij

Speelronde 15 is er weer één met makkelijk voorspelbare resultaten en geen echte topontmoetingen. Het is dus voor iedereen aan te raden om gewoon naar de Populierenlaan te gaan. Deze wedstrijd lijkt makkelijk, maar onze tegenstander weet in de wedstrijden tegen ons altijd een andere vorm uit de hoge hoed te toveren. We mogen dus pas een overwinning vieren als de wedstrijd echt is gespeeld en we de punten hebben binnengehaald.

Het complete programma voor speelronde 14 en de voorspellingen zijn:

Swift – TABA 1

TOG – Hercules Zaandam 2

Sp. Krommenie – SV Assendelft 2

Zwanenburg – Alliance’22 1

Nieuw West – WSV’30 2

Ankaraspor – RCZ 2

VSV is vrij

Zwanenburg speelt aanstaande zondag de return van de wedstrijd tegen Alliance’22. We willen dan een kleine revanche voor de ongelukkige nederlaag van 2 oktober vorig jaar.

De wedstrijd begint om 14.00 u. en de scheidsrechter is dhr. A Essaghir.

Er is ook weer een team van de week. Dat is deze keer de JO 11-4. We hopen dat ze een leuke middag hebben en kunnen genieten van de wedstrijd.

Wat het weer gaat doen, is nog even een vraagteken. Wordt het een klein beetje zonnig of moet de kou getrotseerd worden. We gaan het zien. In ieder geval is er plaats voor veel supporters.