Benoemingen Zilveren Strijders en Ridders

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van afgelopen maandag is er een aantal leden in het zonnetje gezet. Er zijn de jaarlijkse bordjes uitgedeeld aan onze Zilveren Strijders en onze Ridders. Tevens is de jaarlijkse Rien Kruijt-Trofee uitgereikt.

Zilveren Strijders zijn leden die zich al jarenlang voor de club inzetten. In de jaren moet hij/zij één of meer bijzondere prestaties hebben verricht, waarbij VV Zwanenburg veel voordeel heeft gehad van deze bijzondere prestatie.

Tot Zilveren Strijder zijn benoemd Robin Poelsma, Raymond van Glanen-Weijgel en Martine Nuis.

Robin is al jaren de trainer van Vrouwen 1. Een groot voorvechter van het damesvoetbal bij vv Zwanenburg. Daarnaast maakt hij al jaren deel uit van de zondagselectie van vv Zwanenburg.

Raymond heeft zijn benoeming te danken aan zijn jarenlange trouwe dienst als assistent-scheidsrechter van vv Zwanenburg. Daarnaast heeft hij jarenlang vrijwilligerstaken uitgevoerd binnen de club.

Martine is minder zichtbaar als vrijwilliger maar zeker niet minder belangrijk. Zij doet al jarenlang het kledingbeheer van de club. Zij zorgt voor het uitreiken en het innemen van alle kleding van de club en zorgt dat alles keurig wordt bijgehouden.

Helaas konden Raymond en Martine het bordje niet persoonlijk in ontvangst nemen.

Onze Ridders zijn leden die al meer dan 40 jaar lid zijn van de vereniging vv Zwanenburg.

Dit jaar viel deze eer te beurt aan Paul Smit en Kees Kassing. Paul Smit heeft uit handen van Richard Padt het bijbehorende bordje ontvangen. Kees Kassing was helaas verhinderd.

Dan tenslotte ook de jaarlijkse uitreiking van de Rien Kruijt-Trofee. Deze trofee wordt uitgereikt aan iemand die in korte periode heel veel gedaan heeft voor de club.

Dit jaar wordt de trofee uitgereikt aan Pierre Wezenberg. Pierre bemant al jaren op zaterdagmorgen het wedstrijdsecretariaat. Hij ontvangt de teams en zorgt voor de wedstrijdadministratie. Pierre kon helaas niet aanwezig zijn. Hij zal de beker nog uitgereikt krijgen.

Wij willen iedereen van harte feliciteren met zijn of haar benoeming. De bordjes zijn opgehangen in het clubhuis aan onze Wall of Fame.