Nieuws Technische commissie

Kleedkamers op de zaterdagochtend

Beste leden,

Vanaf heden heeft de TC besloten om voor de kleedkamers op zaterdagochtenden geen sleutels meer uit te geven. Dit betekent dat de kleedkamers voor het gehele ochtendprogramma open blijven en dus niet kunnen worden afgesloten. Dit geldt zowel voor de eigen teams als voor de teams van de bezoekende verenigingen.
Grootste reden is het feit dat we voor het onderbouwprogramma op zaterdagochtend op ons complex niet voldoende kleedkamers hebben voor alle teams.
Ook is gebleken dat de overdracht van de kleedkamersleutel van de wedstrijden van 09:00 naar 10:30, en vervolgens naar die van 12:30 erg chaotisch is.

De kleedkamerindeling zal wel gewoon continueren, en het is dus mogelijk dat er meerdere teams in 1 kleedkamer komen te zitten. We proberen dit natuurlijk zoveel mogelijk te voorkomen. Als het nodig is zullen we ervoor zorgen dat thuisspelende teams niet samen met bezoekende teams in 1 kleedkamer zitten.
Dit geldt dus voor de gehele onderbouw (O7 tot en met O12) die om 09:00 of om 10:30 begint met de wedstrijden.

Pierre Wezenberg die op zaterdagochtend bij het wedstrijdsecretariaat zit, is op de hoogte en zorgt ervoor dat dit wordt uitgelegd aan bezoekende verenigingen.

Voor de wedstrijden van de middenbouw (O13 tot en met O16) en de bovenbouw (O17 tot en met O23) en de seniorenteams die spelen vanaf 12:30 en/of 14:30 op de zaterdagen hebben we normaal gesproken wel voldoende kleedkamers. Daarom zullen we voor deze teams wel kleedkamersleutels beschikbaar stellen tegen borgstelling. Die borg geldt overigens ook voor de thuisspelende teams. We vragen deze teams om er rekening mee te houden de gebruikte kleedkamer en kleedkamersleutel weer zo snel als mogelijk beschikbaar te stellen als er nog een wedstrijd en team achter jouw wedstrijd is gepland.

Tevens vragen we deze teams zich te houden aan de kleedkamerindeling om zodoende verassingen te voorkomen.

Hartelijk dank voor jullie begrip.

De TC.