Aankomend seizoen 2022/23

Beste leden, zoals tijdens de ALV gepresenteerd en goedgekeurd gaan we vanaf aankomend seizoen beginnen met de volgende stap binnen onze jeugdopleiding Kanjers van Morgen.

Dit betekent dat we de voorgestelde samenwerking met de voetbalschool Justin Ruiter Academy (JRA) gaan starten vanaf seizoen 2022/23, met een optie voor een verlenging van nog twee aansluitende seizoenen in die vorm.

Dit is een tweede stap binnen het jeugdplan wat we in seizoen 2017/18 zijn gestart met als visie “het opleiden van spelers is belangrijker dan winnen, de ontwikkeling van ieder jeugdlid staat centraal”.

Met deze fantastische tweede stap hebben we het doel gesteld om onze lokale, door de KNVB gecertificeerde, jeugdopleiding naar een volgend niveau te tillen, met de nadruk op ontwikkelen en plezier.

Daarbij richten we ons op het aanbieden van een jeugdopleiding die zowel kwalitatief als kwantitatief consistent wordt aangeboden aan ieder jeugdlid, waarbij geen onderscheid wordt gemaakt per team.

Ieder jeugdlid kan en gaat zich ontwikkelen op het niveau wat bij hem of haar past.

Zoals in de reguliere ALV van dit seizoen ook al  werd aangegeven, we zullen naast een indexatie van de contributie ook de contributie van de jeugdleden verhogen.

Wij blijven hiermee qua hoogte van de contributie per categorie nog steeds een van de aantrekkelijkste verenigingen in de Haarlemmermeer, waarmee we toch een zeer vooruitstrevende jeugdopleiding kunnen aanbieden.

Tevens moderniseren we ons contributiehuis qua leeftijdscategorieën, aangezien we nog werkten met situatie uit de jaren 90.

Via deze link vinden jullie ons vernieuwde contributie per categorie. Deze geldt vanaf het nieuwe seizoen 2022/23.

Wij richten ons nu op de laatste wedstrijden van het huidige seizoen en wensen jullie heel veel plezier en sportiviteit toe.

Samen zijn wij VVZ!