Zwanenburg toont veerkracht.

Ondanks het onderbreken van de competitie in de A categorie i.v.m. de nieuwe corona regels, waarbij trainen niet mogelijk is, is Zwanenburg vandaag toch in actie geweest.

Het team van Richard Griffioen (Robert van Boxel moest ziek thuisblijven) heeft voor de Mid West Cup gespeeld in en tegen Hillegom. De wedstrijd werd helaas met 3-2 verloren, maar er was goed spel zichtbaar en een goede inzet. Hiermee is uitschakeling in dit toernooi wel een feit en blijft alleen de competitie over.,

De Zwanenburgse doelpunten werden gemaakt door Nick de Graaf en Kevin Verhoeve. Er had zeker meer in gezeten tegen deze eerste klasser, maar dit moet zeker inspiratie geven voor de wedstrijden na de winterstop.

Wanneer er weer gespeeld gaat worden zal in ieder geval in de media gecommuniceerd worden en anders is er een nieuwe editie van de vooruitblik.

Voor nu voorlopig goede en gezonde feestdagen en dus tot in 2022.