Veteranentoernooi zaterdag 9 oktober

Op zaterdag 9 oktober zal er in de middag van 14.00u tot 16.00u een veteranentoernooi gehouden worden voor leden 40/45+ maar vooral ook voor oud(e) leden. Toernooi op een kwart veld met kleine doeltjes zonder keeper.  Elkaar weer eens zien en spreken is belangrijke dan de wedstrijdjes.

We gaan spelen in 2 categorieën: 5 tegen 5 op een kwart veld en wandelvoetbal 5 tegen 5 op het miniveld formaat.  Wandelvoetbal voor leden en oud leden met stramme knieën en enkels die geen risico’s willen lopen op blessures. Gewoon voetbal  5 tegen 5 op kwart veld voor de eeuwig jonge talenten van boven de 40/45 jaar.

Aansluitend bijpraten en de wedstrijdjes analyseren in de kantine onder genot van een drankje.

Agterberg zal met hun BBQ klaar staan vanaf 17.30 uur. En muziek en zang zal verzorgd worden vanaf 18.00 tot 22.00u

Meld je aan voor dit toernooi via:

Mario Bultje – Cees Steur – Ralph Timmers – Bert van Middelkoop – Richard Padt – Hans Hopma – of via Loet Piels (loet.piels@kpnmail.nl – telefoon: 061374638)

Met sportieve groet namens de organisatie:

Bart van Middelkoop – Ralph Timmers – Loet Piels