Grote Clubactie online verkoop van start

VV Zwanenburg gaat via Whatsapp en Social media loten verkopen met de Grote Clubactie. Samen zijn wij vv Zwanenburg. Juist nu hebben wij je hulp nodig.

Zaterdag 19 september start de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie. Ook wij doen mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Dit jaar zetten we ons in voor de aanschaf van een tent voor de kantine. Er geldt helaas een maximum aan het aantal mensen dat in de kantine mag zitten. Ook met slecht weer willen we graag dat mensen droog van een drankje kunnen genieten.

Een lot kost €3,-, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat.

Verantwoord loten verkopen

Help ons a.u.b. met loten te verkopen via de Grote Clubactie. Dit jaar verkopen wij loten via WhatsApp, Facebook en Instagram. Wel zo veilig en lekker makkelijk en zo kunnen papa, mama, familie en vrienden eenvoudig helpen om grote groepen mensen te bereiken via bijv. Whatsapp groepen.

1)      Elk lid vv Zwanenburg gaat via de e-mail een eigen verkooplink ontvangen waarmee je bij familie, vrienden eenvoudig loten kan verkopen via Whatsapp, social media of e-mail. Wil je toch fysiek grote clubactieloten verkopen? Haal dan een boekje op zaterdag op in het wedstrijdsecretariaat van vv Zwanenburg.

2)      Wij stellen ook dit jaar weer mooie prijzen beschikbaar voor de leden die de meeste loten verkopen. De top 3 verkopers ontvangen een mooie prijs!

3)      Het is ook mogelijk om via vv Zwanenburg rechtstreeks loten te kopen gebruik dan de link: https://clubactie.nl/lot/vv-zwanenburg/330283

4)      Een lot kost € 3,00 euro per stuk. Het is nu ook mogelijk om een Superlot te verkopen: dit zijn 50 loten in één keer voor € 150,- , bijvoorbeeld voor een team, sponsor of een bedrijf: https://clubactie.nl/superlotkopen/vv-zwanenburg/330283

Extra inkomsten hard nodig

We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en inwoners uit de omgeving! Juist nu kunnen we die extra steun goed gebruiken.

Prijzenpakket 2020

De Grote Clubactie start dit jaar op zaterdag 19 september. Verkoop loten stopt begin december en de hoofdprijs is € 100.000. De trekkingsuitslag is half december 2020.

Hoofdprijs € 100.000,-
2e Prijs