Oproep aan ouders van onze jeugdleden

De scholen zijn gesloten en bij veel jongeren slaat de verveling toe. Ook kan er niet getraind en gevoetbald worden. Maar het hek bij onze club is blijkbaar niet hoog genoeg en menig jongeling klimt er overheen. Het gevolg is, dat er zonder toezicht, in doelnetten gehangen wordt (die daardoor stuk scheuren), de kauwgom op het veld wordt gedeponeerd, brandende sigaretten peuken op het veld worden neer gegooid en veel lege plastic flesjes argeloos op allerlei plaatsen worden achter gelaten. Dit alles is door onze onderhoudsploeg de afgelopen dagen geconstateerd. Vandaag is alles weer opgeruimd door onze onderhoudsploeg en werden ook de lijnen op de grasvelden weer bespoten, in de hoop op betere tijden. Er zijn duidelijke blokkerende kruisen op de toegangshekken gedaan en ook borden om het terrein a.u.b. niet te betreden. Hierop is nu ook camera toezicht.

Eigenlijk zouden wij het iedereen in deze tijd gunnen om je even lekker uit te leven met een trap tegen de bal. Maar dat kan blijkbaar, mogelijk door een paar leden, niet op een normale manier. Ook zien wij dat er soms niet leden bij zijn. Hoe dan ook, doen wij hierbij een beroep op u, ouders, vader of moeder van onze jeugdspelers tussen de 10 en 16 jaar en indien van toepassing, om uw kinderen er op te wijzen niet over het hek van vv Zwanenburg te klimmen, onze onderhoudsploeg onnodig veel werk te bezorgen en de club ook nog op extra kosten te jagen. Nadat u dit gelezen heeft, danken wij u voor uw medewerking.

Arie Keuning