De vooruitblik voor 16 februari…We mogen weer !

Vooruitblik

Vorige week een kleine surprise en een voetballoze zondag. Dus ook geen nabeschouwing deze week en een hele korte voorbeschouwing. Het wordt namelijk een ontzettend saai weekend en ik verwacht zelf dat ik alle wedstrijden goed heb voorspeld.

Waarschijnlijk hebben we zelf ook een makkelijke wedstrijd, waarin er weer gewerkt kan worden aan het doelgemiddelde. Onze tegenstander is in de afgelopen weken helemaal door het ijs gezakt en staat nu op de voorlaatste plek op de ranglijst.

Zwanenburg is naar ik hoop ook compleet. Mogelijk kan Terry Bergisch minuten maken en is ook Martijn Degeling zonder “kleerscheuren” terug van de wintersport. Kevin Verhoeve zal voorlopig niet kunnen spelen door een stevige enkelblessure.

We gaan het allemaal afwachten.

Het  volledige programma voor 16 februari.

Bloemendaal – WVC -1

De Kennemers – VVH/Velserbroek -1

Nicolaas Boys – VSV -2

Van Nispen – Alliance’22 – 2