De vooruitblik voor 24 november……. “wedstrijd met een speciaal tintje”

Vooruitblik

Het inhaalweekend heeft ons een fijn gevoel gegeven. Winst voor ons vlaggenschip  bij WVC en voetbal met beleving. Verder een zeer goede Camiel Kesbeke als Man of the Match.

Ook aanvoerder Jordy Vierbergen was nadrukkelijk aanwezig in deze wedstrijd, door bij alle doelpunten betrokken te zijn. Dat is mooi en zeker goed voor de komende wedstrijd. We stijgen weer op de ranglijst en nu maar hopen op een vervolg. De andere twee wedstrijden geven weinig aanleiding om er veel over te schrijven. Sporting Leiden gaat het zwaar krijgen dit seizoen en de prestaties van Spaarnwoude zijn ook wisselend. Maar ook zij hebben de zekerheid dat er geen degradatiezorgen zullen zijn dit seizoen. Dat probleem zal wel in Zuid Holland gaan spelen, daar de staartploegen allemaal uit die regio komen.

De uitslagen van zondag 17 november:

Van Nispen – Spaarnwoude 2-2

Sporting Leiden – Alliance’22 1-5

WVC – Zwanenburg 1-3

Komende zondag de start van een nieuwe periode en direct een paar hele leuke wedstrijden.

Aalsmeer krijgt bezoek van de koploper en dat zal geen verrassing opleveren, maar de wedstrijden: Alliance’22 – VVH/Velserbroek, Spaarnwoude – VSV en Voorschoten’97 – WVC gaan wel spannend worden. De resterende wedstrijden zijn makkelijk te voorspellen.

Ten slotte is er onze eigen wedstrijd. De ontmoeting tegen RKDES is beladen, omdat het de vorige ploeg is van onze keeper. Bij RKDES staan nog een aantal spelers in het veld die met hem hebben gespeeld. Deze heren zullen dus graag willen scoren en winnen. Daar komt nog bij dat onze tegenstander de laatste weken in een goede “flow” zit en dat maakt, dat het een lastige middag zal gaan worden. Maar met een goede instelling en dezelfde inzet als tegen WVC moet er wel wat mogelijk zijn en is een gelijkspel mogelijk……Succes.

De wedstrijden 24  november:

FC Aalsmeer – De Kennemers 2

Alliance’22 – VVH/Velserbroek 1

Bloemendaal – Nicolaas Boys 1

Spaarnwoude – VSV 1

Sp. Leiden – Van Nispen 2

Voorschoten’97 – WVC 1

Zwanenburg – RKDES

Aanstaande zondag 24  november om 14.00 uur start de wedstrijd tussen Zwanenburg en RKDES. De scheidsrechter is dhr. Yusuf Durgunsu en de pupil van de week is Jack Louman.

Zwanenburg 2 mag zondag naar Amsterdam Oost om daar om 11.30 aan te treden tegen het 2e van Zeeburgia. Op zich geen gemakkelijke club, daar er gerenommeerde spelers vandaan komen er de club nog steeds een goed opleiding heeft. Succes

Een sportieve zondag !