Spelers-vragenlijst voor de jeugd

Beste Ouders, Verzorgers en Jeugdleden,

Vanuit ons jeugdplan “Kanjers van Morgen” willen we graag als vereniging de volgende stap maken in het professionaliseren van onze Jeugdopleiding.
De komende periode wordt er vanuit VV Zwanenburg per email een vragenlijst gestuurd bestemd voor iedere jeugdspeler.
Wij willen als vereniging graag dat alle jeugdleden deze vragenlijst invult of samen met ouders/verzorgers laat invullen. Vanzelfsprekend wordt de informatie als vertrouwelijk behandelt, volgens de AVG privacywet.
De informatie die dit ons oplevert gaat ons als Technische Commissie helpen om te bekijken waar we op dit moment staan met onze jeugdleden op het gebied van voetbal en plezier.
Tevens gaat het onze jeugdopleiding informatie verschaffen waar we nog aan moeten werken en waar we ons kunnen verbeteren.

In de vragenlijst kan de jeugdspeler zijn mening kwijt, maar er wordt ook gevraagd naar het niveau van zijn eigen kwaliteiten. Er zijn keuzevragen en een aantal open vragen. Geen enkel antwoord kan fout zijn.
Deze eerste Spelers-vragenlijst is een soort nulmeting, en het is de bedoeling om dit einde van het seizoen nog een keer te herhalen. Bij succes willen we dit elk seizoen herhalen om zodoende een binding te houden met onze jeugd.
De spelers-vragenlijst wordt dus via de mail verstuurd, en wel naar het bij ons bekende emailadres vanuit de ledenadministratie. Als er de komende periode geen mail binnen komt, meld je dan graag even bij de TC via h.hopma@vvzwanenburg.nl, dan kunnen we checken of de contactinformatie die wij hebben nog wel correct is.

Ook voor verdere vragen kunt u terecht bij de Technische Commissie.

Namens de TC, alvast hartelijk dank voor jullie participatie.

Joyce Hudepohl