De vooruitblik voor 27 oktober…..een pittige opdracht

Vooruitblik

Natuurlijk is de stemming goed na het weekend van 20 oktober. Zelf de overwinning gepakt in Aalsmeer. Een goede 2e helft met aantrekkelijk voetbal en een leuke plek op de ranglijst.

Bij de concurrentie ging er ook weinig fout. Winst voor De Kennemers, Bloemendaal en VVH/Velserbroek en VSV pakte een gelijkspel tegen het ongelukkige Alliance’22.

Verder  was het allemaal een beetje volgens de verwachtingen. En dat laat de stand ook wel zien. Opvallend is wel dat er veel ploegen uit de oude west 1 competitie bovenin staan. Alleen Alliance en Spaarnwoude vallen wat tegen en uit de west 2 afdeling doen Aalsmeer en RKDES het aardig. Er komt dus een afscheiding.

De uitslagen van zondag 20 oktober:

Aalsmeer – Zwanenburg 1-3

Alliance’22 – VSV 1-1

Bloemendaal –  Spaarnwoude 3-1

Nicolaas Boys  – RKDES  0-1

Sporting Leiden – Voorschoten’97 1-3

VVH/Velserbroek – Van Nispen 4-1

WVC – De Kennemers 0-1

Komend weekend zal er bovenin ook wat meer duidelijkheid komen. Er staan wedstrijden op het programma tussen VSV en Bloemendaal en ons eigen ploegje mag aantreden tegen VVH/Velserbroek. Dat kan betekenen dat de verschillen groter worden of dat de krachtsverschillen elkaar niet veel ontlopen. Voor beide wedstrijden is de voorspelling een gelijkspel. En dat gaat inhouden dat het spannend kan gaan worden. De rest van de wedstrijden is niet echt bepalend voor de standen en zorgt alleen voor meer punten bij de sterkere ploegen.

De wedstrijden voor 27 oktober:

Aalsmeer – Alliance’22 -1

De Kennemers – Nicolaas Boys -1

RKDES – WVC -1

Spaarnwoude – Sporting Leiden -1

Voorschoten’97 – Van Nispen -2

VSV – Bloemendaal -3

Zwanenburg – VVH/Velserbroek -3

Zondag 27 oktober om 14.00 uur gaan we in het veld komen tegen VVH/Velserbroek op ons eigen sportpark en de pupil van de week is: Bart van den Bos

De wedstrijd staat onder leiding van dhr. H. Hermans

Zwanenburg 2 speelt komende zondag thuis tegen Kampong 3  om 11.00 uur.

Vorige week speelden de mannen van het trainersduo von Mauw en Kooter gelijk tegen Sporting 70 en dus moeten er nu weer 3 punten worden gepakt.

Een fijne zondag en tot ziens !