De vooruitblik voor 13 oktober …een pittige tegenstander

Vooruitblik

Zondag 6 oktober was er dus opnieuw geen volledig programma. Het veld van Sporting leiden was weer niet bespeelbaar en de conclusie is dat deze ploeg pas nu al twee wedstrijden achterop is in het schema en pas 1x keer in het veld is gekomen.

Ook de uitslagen leveren veel verrassingen op in deze speelronde. Alleen De Kennemers deed wat er verwacht werd en veroverde opnieuw 3 punten en staat dus comfortabel op de eerste plaats. De nummers 2 en 3 hebben al 4 punten of meer achterstand. Er is dus nog niet zo heel veel te zeggen van de krachtsverschillen. Natuurlijk zijn we zelf niet gelukkig geweest in de eerste wedstrijden. Onnodig verlies tegen De Kennemers en afgelopen zondag kaapt Spaarnwoude in blessuretijd alsnog een gelijkspel weg.

De uitslagen van zondag 6 oktober

Aalsmeer – Voorschoten’97  2-2

Alliance’22 – Van Nispen 0-1

Bloemendaal –  RKDES  1-0

Nicolaas Boys  – WVC  0-1

Sporting Leiden – VSV afg.

VVH/Velserbroek – De Kennemers 0-3

Zwanenburg – Spaarnwoude 2-2

Komend weekend moet het dan maar gaan gebeuren.  Ook deze keer is het programma erg leuk. De Aalsmeer/Kudelstaart derby en daarnaast de ontmoeting tussen de “bijna buren”; Spaarnwoude en VVH/Velserbroek. Ook gaat Sporting Leiden nu waarschijnlijk voor de 2e keer in het strijdperk komen tegen De Kennemers. Maar punten zal men niet meenemen naar Leiden.

Zelf gaan we  spelen tegen Alliance’22. Een ploeg die we vorig jaar thuis versloegen, maar uit kregen we een behoorlijke nederlaag te incasseren. Leuk detail is dat onze voormalige speler Dennis Loogman daar speelt. Een wedstrijd met een speciaal tintje.

We gaan het beleven !!!!

Programma 13 oktober :

De Kennemers – Sp. Leiden -1

Van Nispen – WVC -1

RKDES –  FC Aalsmeer -3

Spaarnwoude – VVH/Velserbroek -3

Voorschoten’97 – Bloemendaal -2

VSV – Nicolaas Boys -1

Zwanenburg – Alliance’22  -1

Zondag 13 oktober om 14.00 uur is de wedstrijd tegen Alliance’22

De pupil van de week is: Finn de Vries

De scheidsrechter voor die dag is: dhr. W. Hoek

Voor de belangstellenden die er geen genoeg van kunnen krijgen. Ook Zwanenburg 2 speelt komende zondag thuis tegen VVIJ om 11 uur en deze mannen hebben ook toegezegd dat er een overwinning komt

Tot ziens op de Populierenlaan.