Zondag kantine langer open

Het idee was om aanstaande zondag de vernieuwde kantine’ officieel’ te openen inclusief muziek en een lekker hapje. Echter de KNVB heeft roet in het eten gegooid en heeft de wedstrijd tussen PSV en Ajax verplaatst naar 16.45u. Aanstaande zondag zal de kantine wel langer geopend zijn zodat we de wedstrijd tussen PSV en Ajax kunnen kijken.

We gaan de kantine nu op 6 oktober bij de eerstvolgende thuiswedstrijd van Zwanenburg feestelijk ‘officieel’ openen dus zet deze datum alvast in je agenda!

Dus zondag een mooi programma: om 11.00u Zwanenburg 2 tegen Pancratius 2 en onze JO19-1 tegen Ouderkerk. Om 14.00u dan Zwanenburg de eerste competitiewedstrijd tegen de Kennemers. En dan om 16.45u PSV-Ajax.

Tot zondag!