Leden steunen plan ‘Club van Morgen’

Tijdens een extra ALV die gisteravond is gehouden, heeft het bestuur haar plannen gepresenteerd. De opkomst tijdens de ALV was enorm. Ongeveer 100 leden waren naar de kantine gekomen. Een belangrijk onderdeel van het plan genaamd ‘De club van morgen’ is het vrijwilligersbeleid.
Een zeer grote meerderheid van de aanwezige leden is tijdens de ALV akkoord gegaan met 3 voorstellen die ervoor moeten zorgen dat vv Zwanenburg een goede, nieuwe stap richting de toekomst kan maken. Er is akkoord gegeven op:

• Het aanstellen van een verenigingsmanager.
  • Het vooraf factureren van de vrijwilligersbijdrage ad 75,00 (met een maximum van 2 per gezin).
  • Het kunnen verstrekken van vrijwilligersvergoedingen voor sleutelfuncties binnen de vereniging.

Uiteraard neemt het bestuur de op- en aanmerkingen die zijn gedaan door de leden ter harte.