Technische commissie

Spelregelbewijs 2018 voor Onder 17

Sinds het seizoen 2014/2015 is het halen van het spelregelbewijs voor B-Junuioren verplicht. Dit is geen uitvinding van ons, maar is het een idee van de KNVB. De reden hiervoor lijkt duidelijk: Men hoopt dat de voetballers hiermee meer inzicht in-en begrip voor beslissingen van de scheidsrechter krijgen. Nu moeten alle Onder 17 spelers, geboren in 2001 dit spelregelbewijs halen.

Als het goed is hebben alle kandidaten inmiddels een brief ontvangen met daarin de instructies en de activatiecode. Met deze activatiecode kan men zich aanmelden via www.voetbalmasterz.nl.

Op deze website zijn per spelsituatie oefentoetsen te vinden. Leden die het spelregelbewijs moeten halen, zijn wel verplicht de vijf levels te doorlopen. Uitieindelijk moet de eindtoets gemaakt worden.

Let wel: het spelregelbewijs moet behaald worden en wel binnnen een bepaalde periode.In dit geval is de uiterste datum 1 september 2018. Indien er na deze datum zonder spelregelbewijs aan wedstrijden deel genomen wordt, krijgt men 1 registratie. Na 4 registraties volgt er 1 wedstrijd schorsing en krijgt men een boete, die gelijk kan zijn als aan die bij een rode kaart.

Laat het daarom niet zover komen en ga direct aan de slag. Als jullie hulp nodig hebben, kunnen we misschien iets organiseren.

Van de KNVB hebben wij de volgende namen opgekregen en die zich nog niet geregistreerd hebben: Mees Agterhof, Rim Heine, Storm Hulsman, Silvain Kesbeke, Jordi de Kort, Tessy Kraaijeveld, Tom van Moorsel, Ahmad Othman, Hiorlin Pronkhorst, Jesper Schouten, Melvin Termars, Robin van der Wekken, Dylan Wilhelmus en Justin ten Wolde.

Wel geregistreerd en al op level 3 of 4: Ryan Bender, Janis Hogenbirk en Rick van Tol.

Als je naam hier niet bij staat, dan graag contact opnemen met Rien Kruijt. Ook voor vragen enz. kunnen jullie tercht bij Rien Kruijt: rienkruyt@hotmail.com of tel.: 06-29555708

Rien Kruijt