Technische commissie

Einde seizoen 2022/23

A pair of muddy black football boots hang up in a white-walled changing room. There is room for copyspace.

Beste leden,

Het seizoen 2022/23 loopt binnenkort af en er zijn voor de meeste teams nog maar een aantal wedstrijden voordat we de zomerstop in gaan.
De TC wil jullie eraan herinneren dat de uiterste datum om op te zeggen wederom 31 mei is als je hebt besloten om te gaan stoppen.
De manier om dit aan te geven is via een mail naar opzeggen@vvzwanenburg.nl, met opgave van naam, team en reden.
Voor de duidelijkheid, opzeggen via een whatsapp of bv mondeling via een trainer cq teammanager is niet mogelijk.
Voor ons als vereniging is het cruciaal dat dit op de juiste manier gebeurt omdat wij in juni alweer duidelijk moeten maken bij de KNVB met hoeveel teams wij de competitie 2023/24 willen gaan starten. Om dat goed te doen hebben we een accurate en up-to-date ledenadministratie nodig vanaf 1 juni.

Vervolgens ook handig om te weten voor spelers die volgend seizoen bij een andere vereniging in de A-categorie willen uitkomen; de uiterste overschrijfdatum is 15 juni.

Hartelijk dank voor je begrip, en natuurlijk hopen wij dat we gewoon iedereen weer mogen inschrijven voor aankomend seizoen.

Met vriendelijke groeten van de TC.