Reclameborden

Het vlaggenschip van de vereniging voetbalt zijn wedstrijden op het hoofdveld. Ook de andere selectie‐elftallen en hogere jeugdelftallen maken intensief gebruik van het hoofdveld. Zowel op zaterdag als op zondag wordt het hoofdveld gedurende de hele dag gebruikt en waar gevoetbald wordt, staat publiek langs de kant. Zeker bij vv Zwanenburg, dat al jaren bekend staat om zijn trouwe publiek, of dit nu bij de vv Zwanenburg 1 of bij de veteranen op zaterdag is. Wilt u een zeer breed publiek bereiken, dan is het plaatsen van een reclamebord met uw bedrijfsnaam langs het hoofdveld een ideale mogelijkheid om dit te bewerkstelligen.

Daarnaast is er ook nog ruimte op het tweede kunstgrasveld van vv Zwanenburg (achter het hoofdveld). Dit veld wordt niet alleen in het weekend intensief gebruikt, maar ook wordt hier elke doordeweekse avond op getraind door zowel senioren als junioren. Wilt u er zeker van zijn dat uw reclamebord de gehele week in het oog springt bij leden en toeschouwers, dan is het plaatsen van een reclamebord van uw bedrijf langs 1 of beide velden een goed idee.

Type reclamebord Kosten
2 x Big bord hoofdveld bij kantine en buitenkant bij kantine 400 cm x 65cm € 500
Big bord zijkant hoofdveld
400 cm x 65 cm € 350
Veldbord hoofdveld 230 cm x 60 cm € 250
Veldbord veld 2 230 cm x 60 cm € 200

Hierbij komen eenmalig de kosten voor het vervaardigen van het bord. Prijsindicatie: € 150,= (Big bord € 250,‐). De sponsorcommissie kan dit traject voor u verzorgen. Bij een contract van 5 jaar neemt vv Zwanenburg de kosten van het bord voor hun rekening.