Sponsoring vv Zwanenburg

vv Zwanenburg is een actieve en (financieel) gezonde vereniging. Met meer dan 600 leden neemt de voetbal vereniging Zwanenburg een belangrijke plaats in, in het sociale leven van zowel Zwanenburg als Halfweg.

Om ervoor te zorgen dat al deze mensen (zowel jong als oud) wekelijks met groot plezier van het voetballen kunnen genieten, is een gezonde financiële basis een absolute noodzaak. Vele activiteiten worden georganiseerd vanuit contributie- en kantineopbrengsten. Daarnaast genereert de vereniging opbrengsten uit sponsoring.

Uw (mogelijke) sponsorbijdrage wordt bijzonder op prijs gesteld. Met de ontvangen sponsorbijdragen worden tal van doelstellingen van vv Zwanenburg verwezenlijkt. Bijvoorbeeld het inzetten van voldoende voetbalmaterialen, het faciliteren van vrijwilligers, het onderhouden van onze prachtige accommodatie, het kledingfonds en het organiseren van tal van (jeugd)activiteiten.

Wij zien er naar uit om u te mogen begroeten als nieuwe sponsor van vv Zwanenburg. Eventuele speciale wensen van u als sponsor nemen we waar mogelijk mee. Ook voor vragen, opmerkingen en verbeteringen staan wij altijd open.