Jeugdvoetbal Nieuws

Inschrijven Jeugdkamp 2023

Dit jaar organiseert VV Zwanenburg weer een Jeugdkamp!

De inschrijving is gesloten!

Bekijk hier wat een lol we hebben gehad bij de vorige editie!

Het Jeugdkamp is voor jongens en meisjes die op dit moment in de JO8 t/m JO12 teams zitten. Op onze eigen omheinde locatie kunnen de oudere kids overnachten (JO10 t/m JO12). Het kamp is van vrijdagmiddag 14 juli tot en met zondagmiddag 16 juli en voor de JO8 en JO9 (thuisslapers) is dit alleen op zaterdag 15 en 16 juli.

De start van het kamp is vrijdag om 17:00 uur. Zondag zal het einde rond 16:00 uur zijn.

De jongsten (O8/9) zullen na de activiteiten weer worden opgehaald door de ouders en ’s morgens weer worden gebracht. De JO10/11/12 zullen blijven slapen. Daarom ook een verschil in de prijs: € 19,95 pp voor JO8/9 en € 29,95 pp voor JO10/11/12. Betaling gaat via een automatisch incasso van de club (ClubCollect).

Anders dan vorig jaar is dat de jeugd die blijft slapen ( JO10 t/m JO12 ) zelf tenten meebrengt en deze met hulp van de ouders neerzet. Ze kunnen dus zelf bepalen met wie ze in de tent gaan slapen.

Het programma blijft nog even een verrassing en volgt later, maar het beloofd weer een druk en super tof weekend te worden bij vv Zwanenburg. De organisatie van dit Jeugdkamp heeft er enorm veel zin in!

Voor vragen mail: jeugdkamp@vvzwanenburg.nl