Update ‘Club van Morgen’

Met ingang van dit seizoen zijn we gestart met de “Club van Morgen”. De organisatie van de werkzaamheden van VV Zwanenburg steunt voor een belangrijk deel op werkzaamheden die door onze leden worden uitgevoerd. Op deze manier kan er binnen de vereniging voor een redelijk lage contributie op een prachtig onderhouden complex op alle niveaus gevoetbald worden.

Wel is ieder lid verplicht om als onderdeel van het lidmaatschap een verenigingstaak of -functie uit te voeren. Dit is de basis voor een gezonde vereniging en waarbij we hopen dat iedereen zijn/haar steentje bijdraagt.

Intussen zijn we halverwege het seizoen en kunnen we vaststellen dat we op de goede weg zijn. Een hele grote groep vrijwilligers zet zich in voor de vereniging. Daar zijn we als vereniging heel erg trots op. We hebben heel veel taken en functies al kunnen invullen. Maar we zijn er nog niet.

Heeft u nog geen taak uitgevoerd dit seizoen en wilt u toch nog wat doen? Dan kunt ervoor kiezen om nog een aantal taken uit te voeren of een functie te vervullen in één van de commissies.

We zoeken bijvoorbeeld nog mensen voor de volgende taken:

• Het draaien van een bardienst op zaterdagmiddag
  • Het draaien van een bardienst op zondagmorgen
  • Het draaien van een bardienst op zondagmiddag
  • Het draaien van een bardienst op woensdagavond

Daarnaast hebben we nog een aantal functies binnen verschillende commissies van vv Zwanenburg niet weten in te vullen. Voor deze commissies zijn wij altijd op zoek naar vrijwilligers. Vooral voor leden die zich niet in het weekend kunnen vrijmaken om bijvoorbeeld achter de bar te staan een mooie gelegenheid om toch een taak uit te kunnen voeren. Een overzicht van de functies waar we mensen voor zoeken:

• Toernooicommissieleden – organisatie van toernooien, bijhouden toernooiagenda
  • Sponsorcommissieleden – werven van sponsoren, opstellen en beheren sponsorcontracten
  • Vrijwilligersadministratie– verwerken van de uitgevoerde vrijwilligerstaken plus restitutie borg vrijwilligersbijdrage
  • Acties en evenementen – het helpen organiseren van acties zoals de Grote Clubactie of het ondersteunen bij evenementen zoals bijvoorbeeld Sinterklaas, seizoensafsluiting en UFT
  • Vertrouwenspersoon
  • Financiële administratie – ondersteunen van de penningmeester voor wat betreft financiële zaken

Wilt u meer informatie over de taken of functies, neem dan vooral contact op met de verenigingsmanager Dirk Jan Lassing of met één van de bestuursleden. De contactgegevens vindt u hier.