Inzameling oud-papier stopt per 1 januari 2020

Met ingang van 1 januari a.s. stopt vv Zwanenburg met het inzamelen van oud-papier. De reden hiervan is dat het in plaats van dat het de club geld oplevert, het de club geld zou gaan kosten om de papiercontainers te laten legen.

In verband met oud & nieuw zullen de containers op 27 december worden weggehaald en zullen daarna niet meer terugkomen. Het is jammer dat we moeten stoppen met deze dienstverlening.

De laatste inleverdag is dus 26 december. En als het niet meer in de container past dan graag het oud-papier elders storten.

2 reacties

• “We verzoeken iedereen om zijn/haar oud-papier vanaf 27 december niet meer te storten bij vv Zwanenburg maar in de daarvoor bestemde containers.”
    Begrijpelijk dat de SV stopt met de inzameling, maar waar zijn staan die daarvoor bestemde containers?
    In Halfweg is in de buurt van mijn huis een papiermetro, maar de gleuf is zo smal dat er net 1 dikke krant door kan.
    Ik heb dozen vol iedere maand en wil graag als brave burger dat die papier hergebruikt wordt.
    Waar kan ik mijn dozen oud-papier kwijt?