De weg naar “Onze club van Morgen”: facturatie en uitleg verenigingstaken

Het komend voetbalseizoen zullen er wat dingen gaan veranderen binnen vv Zwanenburg. Onze leden hebben in de Algemene Ledenvergadering ingestemd dat deze verandering nodig is om als voetbalclub voor iedereen van toegevoegde waarde te zijn en te blijven in de toekomst. Vooral ook een plek te zijn waar je lekker kunt voetballen en waar iedereen plezier heeft. Dit betekent ook dat de hulp van alle leden nodig is bij het invullen van verenigingstaken. Mocht je niet dit niet kunnen cq willen dan betekent dit dat jouw verenigingsbijdrage gebruikt zal worden voor het invullen van taken al dan niet vergoed.

De verandering zie je al direct in onze kantine. Die heeft een ware metamorfose ondergaan. En het is echt een plaatje geworden. Een moderne kantine die past in “onze club van morgen” en waar je lekker met je voetbalteam en vrienden kunt genieten van een hapje en een drankje.

De planning voor de komende tijd is om zo duidelijk mogelijk een uitleg te geven over wat er gaat veranderen. Dit betekent onder andere:

1. De contributienota zal worden verstuurd inclusief de verenigingsbijdrage van € 75,- die in veel gevallen vooraf geïncasseerd zal gaan worden naast de reguliere contributie.
  2. Tegelijkertijd met de factuur zal ook de communicatie starten over het verenigingswerk. Bijvoorbeeld over welke taken en functies er zijn binnen “Onze club van morgen”.
  3. Een duidelijke uitleg over hoe je je verenigingsbijdrage terug kunt verdienen.
  4. Het communiceren van ons protocol verenigingswerk “Onze club van morgen”.

Wij hebben al weer zin in het nieuwe voetbalseizoen waarin wij samen met jullie dit tot een succes willen gaan maken.

Op zondag 8 september zal het 3e Ultimate Football Tournament plaatsvinden bij vv Zwanenburg met aansprekende clubs als AFC Ajax, FC Utrecht, Borussia Dortmund en Everton. Kom vooral langs!

Namens het Bestuur vv Zwanenburg